Lunchroom Goede Tijden
Even voorstellen
Thijs Hoogmans is samen met zijn zus uitbater van lunchroom Goede Tijden. Thijs begon zijn loopbaan in 1979 als 3e restaurantkok. De slager die dat bedrijf leverde nodigde Thijs uit slager te worden omdat presentatie ook belangrijk is. Na een aantal jaren zwerven in de slagersbranche kwam in 1999 de huidige lunchroom te koop. Thijs en zijn zus Gerjon namen het stokje over en maakte er hun eigen bedrijf van. De keuken is het domein van Thijs terwijl Gerjon voor loopt en de gasten voorziet van hun wensen.
Het bedrijf Lunchroom Goede Tijden
Lunchroom Goede Tijden bestaat in zijn huidige vorm sinds 1999. Het bedrijf is wereldberoemd in Roermond en omstreken. Het is een traditionele lunchroom waar kwaliteit voorop staat. Kenmerkend is de snelle lunch (bijv. 12.50 binnen, 13.15 uur naar buiten). Hierdoor spreekt de zaak een brede en vaste gastengroep aan, variërend van advocaat tot bouwvakker. Op de eenvoudige kaart prijken gerechten met namen uit TV series. Bijvoorbeeld broodje ‘The Voice’ met lauwwarme pastrami, mosterdmayonaise, rucola, taugé, komkommer en rode ui. Met strak calculeren weten Thijs en Gerjon de kritische gast te behouden en een boterham te verdienen.
Wat kun je vertellen over de samenwerking met Freshweb.nl?
De eerste kennismaking met Freshweb.nl was op de BBB. Kwaliteit staat voorop, dat kan Thijs goed merken. What you see is what you get. Ik moet kunnen overleggen met mijn leverancier om continue aan nieuwe dingen te werken. Mijn gasten verwachten dat en ik verwacht dat dat kan met mijn leverancier. En met Freshweb.nl kan dat. Nieuwe klanten maken is niet moeilijk maar behouden des te meer. Freshweb.nl slaagt hierin.